ΔιδασκαλίεςΠροσευχή για την επαναγέννηση στο Ντεουατσέν

Η Μεγάλη προσευχή για την Επαναγέννηση στη Χώρα της Μεγάλης Ευδαιμονίας (Ντεουατσέν ή Σουκαβάτι)

ΟΜ ΑΜΙΝΤΕΟΥΑ ΧΡΙ

Η άσκηση του Αμιτάμπα ήταν πάντοτε μία από τις κύριες μου ασκήσεις, έτσι, εγώ, Τσάγκμε Ρίνποτσε (Ράγκα Άσσυα), συνέθεσα αυτή τnν προσευχή, γράφοντάς την με τον ίδιο μου το χέρι, σκεφτόμενος ότι θα ήταν ευπρόσδεκτη και ωφέλιμη για πολλούς.
Η δίψα για καινούριες ασκήσεις είναι χωρίς τέλος, αλλά δεν υπάρχει καμία που να έχει μεγαλύτερα οφέλη από αυτήν. Δεν υπάρχει οδηγία βαθύτερη από αυτήν. Η άσκηση αυτή είναι το θεμέλιο όλων των διδασκαλιών μου: μην την ξεχνάτε πάνω σ' ένα ράφι, αλλά βάλτε την σε εφαρμογή με ζήλο! Επειδή βασίζεται στην παράδοση των Σούτρα, μπορείτε να το κάνετε χωρίς την ανάγκη μίας ιδιαίτερης μετάδοσης (λουνγκ).

ΕΜΑΧΟ!

Από 'δώ προς στην κατεύθυνση όπου βασιλεύει ο ήλιος, πέρα από αμέτρητα σύμπαντα, ελαφρά προς τα πάνω, σε μία ευγενή χώρα υπάρχει ο αγνότατος παράδεισος της Ντεουατσέν.
Αν και τα φυσικά μας μάτια δεν μπορούν να την δουν, εμφανίζεται καθαρά στα μάτια φωτός του πνεύματός μας.
Εκεί, λάμποντας από δόξα, ζει ο νικηφόρος Βούδας του Απεριόριστου Φωτός, Αμιτάμπα, του χρώματος του ρουμπινιού. Το σώμα του είναι στολισμένο με τα τριάντα δύο μεγαλύτερα και τα ογδόντα μικρότερα σημάδια τελειότητας ενός Βούδα, όπως η κρανιακή προεξοχή και οι τροχοί του Ντάρμα στις πατούσες. Έχει ένα πρόσωπο και δύο χέρια στη στάση του διαλογισμού και κρατά τη κούπα της ελεημοσύνης. Ντυμένος με τα τρία ράσα των μοναχών, κάθεται στην αδαμάντινη στάση πάνω από ένα λωτό με χίλια πέταλα και το δίσκο του φεγγαριού. Με την πλάτη ακουμπισμένη στο Δέντρο της Φώτισης, μας κοιτάει από μακριά με τα μάτια της συμπόνιας.
Δεξιά του, στέκεται ο λευκός Μποντισάτβα Αβαλοκιτεσβάρα (Τσενρέζι), με ένα λευκό λωτό στο αριστερό του χέρι.
Αριστερά του, στέκεται ο μπλε Μποντισάτβα των Μεγάλων Δυνάμεων, με ένα λωτό σημαδεμένο από ένα βάτζρα στο αριστερό του χέρι.
Και οι δύο Μποντισάτβα έχουν το δεξί τους χέρι στραμμένο προς εμάς στην στάση της προστασίας.
Οι τρεις κύριες όψεις κάθονται μεγαλοπρεπέστατες, σαν το όρος Μερού, που είναι ο άξονας του κόσμου, στο κέντρο χιλίων δισεκατομμυρίων μοναχών Μποντισάτβα χρυσού χρώματος, οι οποίοι είναι όλοι στολισμένοι με τα μεγαλύτερα και μικρότερα σημάδια της τελειότητας και ντυμένοι με τα τρία ράσα των μοναχών που έχουν ένα θαυμάσιο χρώμα ζαφοράς.
Επειδή, γι' αυτούς που έχουνε εμπιστοσύνη δεν υπάρχει απόσταση, υποκλίνομαι με ευλάβεια μπροστά τους με το σώμα, με το λόγο και με τον νου μου.
Από τις ακτίνες φωτός που εκπέμπονται από το δεξί χέρι του Βούδα Αμιτάμπα, ο οποίος είναι το ίδιο το Νταρμακάγια, εμφανίζεται ο Αβαλοκιτεσβάρα, από τον οποίο εκπορεύονται ένα άλλο δισεκατομμύριο Αβαλοτιτεσβάρα. Από τις ακτίνες φωτός που εκπέμπονται από το αριστερό του χέρι εμφανίζεται η Τάρα, από την οποία εκπορεύονται άλλες οχτώ δισεκατομμύρια Ελευθερώτριες. Από τις ακτίνες φωτός που εκπέμπονται από τη καρδιά του εμφανίζεται ο Παντμασάμπαβα, από τον οποίο εκπορεύονται άλλοι οχτώ δισεκατομμύρια Λωτογέννητοι Γκουρού (Γκούρου Ρίνποτσε). Υποκλίνομαι μπροστά στον Αμιτάμπα, που είναι το Απόλυτο Σώμα.
Με τα μάτια ενός Βούδα κοιτάει συνεχώς με αγάπη, μέρα νύχτα, όλα τα όντα. Εκείνος ξέρει όλες τις σκέψεις που περνάνε από το νου τους, την κάθε μια σκέψη. Όλα αυτά που λέει το κάθε ον, εκείνος τα ακούει ένα-ένα. Υποκλίνομαι μπροστά τον Αμιτάμπα, τον Παντογνώστη.
Εκτός από αυτούς που εγκατέλειψαν το Ντάρμα ή διέπραξαν κάποια πράξη με απεριόριστες συνέπειες, εκείνος εμφανίζεται κατά την ενδιάμεση κατάσταση (μπάρντο) μπροστά σε όλους όσοι του απευθύνουν προσευχές με εμπιστοσύνη, ζητώντας να επαναγεννηθούν στη Χώρα της Μεγάλης Ευδαιμονίας, για να τους οδηγήσει σ' αυτό το παράδεισο. Υποκλίνομαι μπροστά στον Αμιτάμπα, τον Οδηγό.
Γι' αμέτρητες κοσμικές περιόδους, εκείνος ζει χωρίς να περνάει στην νιρβάνα (χωρίς να πεθαίνει). Λέγεται ότι αν κάποιος απευθύνεται σ' εκείνον μ' ευλάβεια, εκτός αν το κάρμα του είναι ήδη πλήρως ώριμο, θα ζήσει επί εκατό χρόνια, χωρίς να κινδυνεύει να πεθάνει πρόωρα, ακόμη και αν η ζωτική του ενέργεια έχει εξαντληθεί. Υποκλίνομαι μπροστά στον Αμιτάμπα, τον Βούδα της Αιώνιας Ζωής.
Λέγεται ότι αν, στο άκουσμα του ονόματος του Αμιτάμπα και του Ντεουατσέν, ενώνουμε τις παλάμες μας με ευλάβεια, η πράξη αυτή εμπεριέχει πιο πολλή αρετή από το να προσφέρουμε την απεραντοσύνη του τριχιλιοκόσμου, γεμάτου από πολύτιμα πετράδια. Γι' αυτό υποκλίνομαι με ευλάβεια μπροστά στον Αμιτάμπα. Όποιος ακούει να μιλάνε για τον Αμιτάμπα και γεννήσει μέσα του, από τα βάθη της καρδιάς του, έστω και μία φορά, μία εμπιστοσύνη χωρίς υποκρισία, δεν θα εγκαταλείψει ποτέ ξανά το δρόμο της Φώτισης. Υποκλίνομαι μπροστά στον Αμιτάμπα, τον Προστάτη.
Όποιος ακούει το όνομα του Βούδα Αμιτάμπα δεν θα επαναγεννηθεί ποτέ ξανά σε μία κατώτερη κατάσταση. Θα επαναγεννηθεί μόνο σε εξαίρετες οικογένειες και θα τηρεί μία άψογη ηθική συμπεριφορά σε όλες του τις υπάρξεις. Υποκλίνομαι μπροστά στον Αμιτάμπα, τον Νικητή.

Όλα αυτά που κατέχω και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προσφορά: το σώμα, τα αγαθά και όλη μου την αρετή, μαζί με όλα αυτά που μπορώ να φανταστώ - τα οχτώ ευοίωνα σύμβολα, τα επτά στολίδια ενός οικουμενικού μονάρχη… - και όλα αυτά που υπάρχουν από πάντα: τα μυριάδες σύμπαντα του τριχιλιοκόσμου, το καθένα με το δικό του κεντρικό Όρος, τις τέσσερις ηπείρους, τον ήλιο και τη σελήνη, και όλα τα αφάνταστα αποκτήματα των νάγκα, των ανθρώπων και των θεών, όλα αυτά, εγκαταλείποντάς τα νοερά, τα προσφέρω στον Αμιτάμπα. Εξαιτίας της συμπόνιας του, τον παρακαλώ να τα δεχθεί για χάρη μου.

Ομολογώ με μετάνοια όλα τα λάθη, τα οποία εγώ και όλα τα όντα, ξεκινώντας από τον πατέρα και την μητέρα μου, διαπράξαμε από χρόνους χωρίς αρχή μέχρι τώρα.
Ομολογώ τις τρεις αρνητικές πράξεις του σώματος: τους φόνους, τις κλοπές και τις μοιχείες. Ομολογώ τις τέσσερις αρνητικές πράξεις του λόγου: τα ψέματα, τις συκοφαντίες που έκανα για να δημιουργήσω διχόνοια, τις βρισιές και τις άσκοπες φλυαρίες. Ομολογώ τις τρεις αρνητικές πράξεις του νου: την επιθυμία των πραγμάτων των άλλων, το φθόνο και τις λανθασμένες πεποιθήσεις.
Ομολογώ τις πέντε πράξεις με τις απεριόριστες συνέπειες: το φόνο των γονιών μου, του πνευματικού μου δασκάλου ή ενός αγίου, τον κακοπροαίρετο τραυματισμό ενός Βούδα και την δημιουργία διχόνοιας ανάμεσα στη Σάνγκα.
Ομολογώ τις πέντε πράξεις με τις σχεδόν απεριόριστες συνέπειες: το φόνο ενός μοναχού, την διαφθορά μίας μοναχής, την καταστροφή ενός αγάλματος του Βούδα, μιας Στούπας ή ενός ναού…
Ομολογώ την αθέτηση των υποσχέσεων που έκανα παίρνοντας τα Τρία Πολύτιμα Πετράδια, ένα ναό ή ένα ιερό κείμενο ως μάρτυρα, και την εγκατάλειψη του Ντάρμα…
Ομολογώ τις συκοφαντίες που έκανα εναντίον κάποιου Μποντισάτβα, που είναι μια πράξη χειρότερη από το να σκοτώσουμε όλα τα όντα των τριών κόσμων, και όλα τα αρνητικά πράγματα που διέπραξα χωρίς λόγο.
Ομολογώ ότι, αν και άκουσα για τα θετικά αποτελέσματα της αρετής και τις αρνητικές συνέπειες της κακίας, δηλαδή τα βάσανα των κολάσεων, την εξάντληση της ζωτικής ενέργειας, κλπ., σκέφτηκα ότι αυτό δεν ισχύει, ότι είναι σκέτη επινόηση, και, πράγμα που είναι χειρότερο από τις πέντε πράξεις με τις απεριόριστες συνέπειες, ομολογώ ότι σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει καν Απελευθέρωση.
Ομολογώ τους πέντε βαθμούς παράβασης της μοναστικής πειθαρχίας: τις τέσσερις ήττες, τα δεκατρία απομεινάρια, τις εγκαταλείψεις, τις πτώσεις και τα λάθη που μπορούμε να εξομολογηθούμε από μόνοι μας. Ομολογώ τις πράξεις που διαφθείρουν τη συμπεριφορά ενός Μποντισάτβα: τα πέντε μαύρα ντάρμα και τα πέντε είδη οχτώ πτώσεων. Ομολογώ επίσης τις παραβάσεις των ιερών δεσμεύσεων του μυστικού Μάντρα: τα δεκατρία βασικά σφάλματα και τις οχτώ ομάδες δευτερευόντων σφαλμάτων.
Ομολογώ όλες τις ανομολόγητες αμαρτίες και τις πράξεις που, χωρίς να είναι ειδικά απαγορευμένες, είναι φυσικά λανθασμένες, όπως το να μη παίρνουμε όρκους, η αρνητική συμπεριφορά, η ανήθικη σεξουαλική συμπεριφορά, το να πίνουμε αλκοόλ, κλπ.
Ομολογώ την ανικανότητά μου να τηρώ τους όρκους και τα σαμάγια που πήρα όταν δέχτηκα καταφύγιο, μυήσεις, κλπ., μαζί με τα σφάλματα που την ακολουθούν.
Επειδή, δίχως μετάνοια, η εξομολόγησή μας δεν είναι πλήρης, ομολογώ τις αμαρτίες μου με ντροπή, φόβο και μεγάλη μετάνοια, σαν να είχα πιει δηλητήριο. Επίσης, η εξομολόγηση δεν είναι πλήρης αν δεν έχουμε την ειλικρινή πρόθεση να μην επαναλαμβάνουμε αυτό που διαπράξαμε. Γι' αυτό το λόγο, υπόσχομαι ότι από 'δω και πέρα δεν θα διαπράξω ποτέ ξανά τέτοιες πράξεις, ακόμα και αν αυτό μου κοστίσει τη ζωή. Βούδα Αμιτάμπα, μαζί με τους Γιους σου, δώσε μου την ευλογία σου ώστε η ροή της συνείδησής μου να εξαγνιστεί πλήρως.

Λέγεται ότι αν, ακούγοντας να μιλάνε για μία θετική πράξη που εκτέλεσε κανείς, χωρίς να ζηλεύουμε, χαρούμε από τα βάθη της καρδιάς μας, αποκτάμε την ίδια αρετή που συσσώρευσε αυτό τον άτομο. Γι' αυτό το λόγο, χαίρομαι για όλες τις θετικές πράξεις που έχουν τελεστεί από τα πραγματωμένα και τα κοινά όντα. Χαίρομαι για το καλό που έκαναν στους άλλους, έχοντας γεννήσει τον υπέρτατο Πνεύμα της Φώτισης. Χαίρομαι για όλες τις θετικές πράξεις, σαν τις δέκα ενάρετες πράξεις και τις άλλες, που τέλεσαν έχοντας εγκαταλείψει τις δέκα αρνητικές, δηλαδή: τη προστασία της ζωής, την γενναιοδωρία, την τήρηση των όρκων, την αλήθεια, την γαλήνευση των συγκρούσεων, την γαλήνια, ευγενική και ευθεία ομιλία, την ομιλία για σημαντικά πράγματα, τις λίγες επιθυμίες, τον διαλογισμό πάνω στην αγάπη και τη συμπόνια, τη μελέτη του Ντάρμα, κλπ.

Ικετεύω αυτούς που, στους άπειρους κόσμους των δέκα κατευθύνσεων κατέκτησαν τη τέλεια κατάσταση του Βούδα, να βάλουνε σε κίνηση χωρίς αναβολή και με άπειρους τρόπους τον τροχό του Ντάρμα.

Παρακαλώντάς τους να δώσουν προσοχή στα λεγόμενά μου, προτρέπω όλους τους Βούδες, τους Μποντισάτβα, τους Κάτοχους της Διδασκαλίας και τους Πνευματικούς Οδηγούς που προετοιμάζονται να περάσουν στη νιρβάνα, να μη το κάνουν, αλλά να παραμείνουν.

Όλη την αρετή που έχω συσσωρεύσει στην διάρκεια των τριών χρόνων, την αφιερώνω για το όφελος όλων των όντων: είθε όλα τα όντα να πραγματώσουν γρήγορα την υπέρτατη Φώτιση και οι τρεις σφαίρες της σαμσάρα να σειστούν συθέμελα.
Είθε αυτή η αρετή να ωριμάσει και σ' εμένα και, απαλλάσσοντάς με από τις δεκαοχτώ αιτίες πρόωρου θανάτου, να με κάνει να αποκτήσω, ήδη σ' αυτή τη ζωή, ένα δυνατό σώμα, ελεύθερο από αρρώστιες και μακρόχρονα νεανικό, με ανεξάντλητη δόξα και πλούτο όμοιο με το Γάγγη το καλοκαίρι. Είθε να είμαι πάντα άτρωτος από δαίμονες και εχθρούς, να χαρώ τον Άγιο Ντάρμα και να πραγματώσω όλες τις ευχές και τις επιθυμίες μου σε αρμονία με το Ντάρμα. Και, πραγματώνοντας ένα τεράστιο όφελος για την διδασκαλία και τα όντα, είθε να δώσω νόημα σ' αυτή τη πολύτιμη ανθρώπινη ύπαρξη.

Αμέσως μόλις φύγουμε από αυτή τη ζωή, είθε η προβολή του Βούδα Αμιτάμπα, συνοδευμένη από ένα πλήθος μοναχών και μελών της Σάνγκα, να εμφανιστεί μπροστά μου και μπροστά σε όλα τα όντα που έχουν έναν σύνδεσμο μαζί μου και, χάρη σ' αυτό το όραμα, να εξαφανισθούν τα δεινά του θανάτου.
Χάρη στη δύναμη των θαυματουργικών τους δυνάμεων, είθε να εμφανιστούν στον ουρανό μπροστά μας οι οχτώ μεγάλοι Μποντισάτβα για να μας οδηγήσουν, δείχνοντάς μας το δρόμο, προς το Ντεουατσέν.
Στοχαζόμενοι την ανυπόφορη δυστυχία των κατώτερων βασιλείων και τις παροδικές χαρές των θεών και των ανθρώπων, είθε να γεννηθεί μέσα μας ένας βαθύς τρόμος για όλα αυτά. Στοχαζόμενοι αυτόν τον κύκλο των υπάρξεων στο οποίο περιπλανιόμαστε από χρόνους χωρίς αρχή μέχρι τώρα, είθε να γεννηθεί μέσα μας τεράστια θλίψη και απέχθεια.
Αν και είναι δυνατόν να επαναγεννιόμαστε από ζωή σε ζωή, ως άνθρωποι, σ' αυτή τη κατάσταση πρέπει να υποφέρουμε έναν ατέλειωτο αριθμό γεννήσεων, γηρατειών, ασθενειών και θανάτων, χωρίς να ξεχνάμε ότι, σ' αυτή τη παρακμιακή περίοδο, θα συναντήσουμε επίσης αναρίθμητα εμπόδια. Στοχαζόμενοι ότι οι χαρές μίας ανθρώπινης ή μιας θεϊκής ζωής είναι σαν ένα φαγητό στο οποίο έχει αναμειχθεί δηλητήριο, είθε να μη νιώθουμε τη παραμικρή προσκόλληση γι' αυτές.
Οι τροφές, τα πλούτη και οι αγαπημένοι φίλοι που βρίσκονται κοντά μας είναι μία παροδική ψευδαίσθηση σαν ένα όνειρο. Είθε να μη νιώθουμε τη παραμικρή προσκόλληση γι' αυτά.
Οι χώρες, οι τόποι, οι κατοικίες κλπ είναι σαν ένα σπίτι ή ένα τοπίο που εμφανίζεται σ' ένα όνειρο. Είθε να αναγνωρίζουμε ότι είναι ψευδείς.
Απ' αυτό τον ωκεανό των εξαρτημένων υπάρξεων χωρίς σωτηρία, που μοιάζει με μία τρομερή φυλακή, είθε να αποδράσουμε και, χωρίς καν να κοιτάξουμε γύρω μας, να κατευθυνθούμε αμέσως προς το παράδεισο της Ντεουατσέν. Έχοντας σπάσει όλες τις αλυσίδες των επιθυμιών και των προσκολλήσεων, σαν ένας αετός που ελευθερώθηκε απ' ένα κλουβί, είθε να πετάξουμε προς τον δυτικό ουρανό και, ξεπερνώντας τα αμέτρητα σύμπαντα που βρίσκονται στη μέση, να φτάσουμε στη Ντεουατσέν. Εκεί, αφού ατενίσουμε το πρόσωπο του Βούδα του Απεριόριστου Φωτός, είθε να εξαγνίσουμε όλα τα πέπλα μας.
Είθε να επαναγεννηθούμε εκεί μέσα από την καρδιά ενός λωτού, που είναι η καλλίτερη από τα τέσσερα είδη γεννήσεων, και να αποκτήσουμε μέσα σε μία στιγμή ένα σώμα ολόκληρο, προικισμένο με όλα τα μεγαλύτερα και μικρότερα σημάδια της τελειότητας.
Λέγεται ότι αν αμφιβάλλουμε ότι μπορούμε πραγματικά να επαναγεννηθούμε εκεί, θα παραμένουμε κλειστοί μέσα σ' αυτό το λωτό για πεντακόσια χρόνια και για όλο αυτό το διάστημα, αν και θα ακούμε τα λόγια του Βούδα και θα χαιρόμαστε για όλη την ευτυχία και τα προνόμια αυτής της χώρας, θα στερούμαστε τη θέαση του προσώπου του Βούδα. Είθε αυτό να μη γίνει και αντίθετα, μόλις γεννηθούμε εκεί, να ανοίξει ο λωτός και να αντικρίσουμε το πρόσωπο του Απεριόριστου Φωτός.
Χάρη στις θαυματουργικές δυνάμεις και την ισχύ της αρετής που προέρχονται από το γεγονός της επαναγέννησης σ' αυτήν τη χώρα, είθε να εμφανίζονται, από τις παλάμες των χεριών μας, αφάνταστα σύννεφα προσφορών για να τα προσφέρουμε στον Βούδα και στην συνοδεία του. Είθε αυτήν τη στιγμή όλα τα Φωτισμένα Όντα, ν' απλώσουν το δεξί τους χέρι, να το τοποθετήσουν πάνω στο κεφάλι μας και να μας δώσουν την προφητεία της Φώτισής μας.
Ακούγοντας όλο το απέραντο και βαθύ Ντάρμα, είθε να ωριμάσουμε και να απελευθερωθούμε αυθόρμητα.
Είθε οι δύο πρωτότοκοι γιοι του Νικητή, Βατζραπάνι και Αβαλοκιτεσβάρα, να μας ευλογήσουν και να μας κρατήσουν κάτω από την προστασία τους.
Λέγεται ότι κάθε μέρα αμέτρητοι Βούδες και Μποντισάτβα πηγαίνουν σ' αυτό το παράδεισο από τις δέκα κατευθύνσεις για να το επισκεφθούν και να κάνουν προσφορές στον Αμιτάμπα. Είθε εμείς να τους τιμήσουμε και να δεχτούμε απ' αυτούς το νέκταρ του Ντάρμα.
Χάρη στις ανεμπόδιστες θαυματουργικές ποιότητες αυτής της χώρας, είθε, κάθε πρωί, να πηγαίνουμε στους παράδεισους της Αυθεντικής Χαράς, του Τόπου της Δόξας, της Τέλειας Πράξης και της Πυκνής Σύστασης για να ζητήσουμε, από τους Βούδες Αξόμπια, Ρατνασαμπάβα, Αμογκασίντι, Βαϊροτσάνα και τους άλλους, μυήσεις, ευλογίες και όρκους, και για να τους κάνουμε αμέτρητες προσφορές. Έπειτα, το βράδυ, χωρίς κανένα κόπο, είθε να επιστρέφουμε στη Ντεουατσέν.
Στις μυριάδες παράδεισων του Σώματος Εκπόρευσης, σαν τη Ποτάλα, τα Φύλλα Κλαίουσας, το Νγκάγιαμπ Λινγκ και το Όργκυεν, ζούνε αντίστοιχα μυριάδες προβολές του Αβαλοκιτεσβάρα, της Τάρα, του Βατζραπάνι και του Παντμασαμπάβα. Είθε να τους επισκεπτόμαστε για να τους τιμήσουμε μ' ένα ωκεανό προσφορών και να τους ζητήσουμε βαθιές οδηγίες και μυήσεις. Έπειτα, είθε να επιστρέφουμε γρήγορα και χωρίς εμπόδια σπίτι μας στη Ντεουατσέν.
Από εκεί, με θεία ενόραση, θα δούμε ξεκάθαρα συγγενείς και φίλους, μοναχούς και μαθητές… και θα είμαστε ικανοί να τους προσέχουμε, να τους προστατεύουμε και να τους ευλογούμε. Και, στο τέλος της ζωής τους, είθε να τους καθοδηγήσουμε και αυτούς σ' αυτό το παράδεισο.
Η μία ημέρα, στη Ντεουατσέν, κρατάει ως μία κοσμική περίοδος σ' αυτό τον κόσμο κι εκεί ζούμε χωρίς να πεθαίνουμε γι' αμέτρητες κοσμικές περιόδους. Είθε να συνδεθούμε για πάντα μ' αυτό το παράδεισο.
Κάθε φορά που θα εμφανισθεί σ' αυτό τον κόσμο ένας από τους Βούδες αυτού του τυχερού αιώνα (κάλπα), από τον Μαϊτρέγια μέχρι τον Μόπα, είθε να έρθουμε θαυματουργικά μέχρι εδώ για να κάνουμε προσφορές σ' αυτόν τον Βούδα και για ν' ακούσουμε τις διδασκαλίες του. Έπειτα, χωρίς εμπόδια, είθε να επιστρέψουμε στο παράδεισο της Μεγάλης Ευδαιμονίας.
Στο Ντεουατσέν συγκεντρώνονται όλες οι θαυμάσιες ποιότητες που είναι παρούσες στα οχτακόσια δέκα εκατομμύρια δισεκατομμυρίων Βουδικών πεδίων. Είθε να επαναγεννηθούμε στο βουδικό πεδίο που είναι το πιο εξαίσιο ανάμεσά τους.
Η επιφάνεια αυτής της χώρας, ευρεία και αχανής, λαμπερή και φωτεινή, φτιαγμένη από πολύτιμους λίθους, είναι ομαλή σαν τη παλάμη ενός χεριού. Είναι απαλή όταν τη πατήσουμε και ξαναπαίρνει το σχήμα της μόλις σηκώνουμε το πόδι μας. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν το παράδεισο, τρυφερό, γλυκύ και απαλό. Εκεί φυτρώνουνε δέντρα που εκπληρώνουν όλες τις ευχές, φτιαγμένα από διάφορα πολύτιμα υλικά. Έχουν μεταξωτά φύλλα και οι καρποί τους είναι από πολύτιμα πετράδια. Πάνω τους, ζούνε πουλιά, προβολή των Βουδών και των Μποντισάτβα, που κελαηδούν μελωδικά τους ήχους του απέραντου και βαθιού Ντάρμα. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν τον θαυμάσιο παράδεισο.
Εκεί βρίσκονται πολλά ποτάμια και ρυάκια που ρέουν αρωματισμένα νερά, τα οποία διαθέτουν τις οχτώ ποιότητες, και λουτρά από νέκταρ, όπου μπορούμε να δροσιστούμε, καλυμμένα από τα επτά είδη πολύτιμων λίθων. Σ' αυτά φυτρώνουν άνθη λωτού που αναδύουν ένα εξαίσιο άρωμα και είναι γεμάτα καρπούς. Από αυτούς τους λωτούς εκπέμπεται ένα απεριόριστο φως και στις κορυφές αυτών των ακτινών φωτός εμφανίζονται άπειρες προβολές του Βούδα Αμιτάμπα. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν τον έξοχο παράδεισο.
Εκεί δεν ακούγεται καν το όνομα των οχτώ δυστυχιών των κατώτερων βασιλέων, ούτε ακούγονται δεινά όπως τα πάθη, τα πέντε δηλητήρια, τα τρία δηλητήρια, οι αρρώστιες, οι δαίμονες, οι εχθροί, η φτώχια, οι συγκρούσεις… Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν τον παράδεισο της μεγάλης ευτυχίας.
Εκεί εμφανιζόμαστε όλοι από το μπουμπούκι ενός λωτού με παρόμοια σώματα στο χρώμα του χρυσού, στολισμένα με όλα τα μεγαλύτερα και μικρότερα σημάδια τελειότητας, όπως είναι η κρανιακή προεξοχή και οι άλλες. Όλοι κατέχουν τα πέντε είδη μαντικής ικανότητας και τα πέντε είδη ενόρασης. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτό το παράδεισο των άπειρων ποιοτήτων.
Εκεί θα ζούμε σε παλάτια που προβάλλουν από μόνα τους, φτιαγμένα από πολύτιμα υλικά, όπου όλα τα πράγματα που επιθυμούμε εμφανίζονται μόλις το σκεφτούμε. Δεν χρειάζεται να κατασκευάζουμε κάτι με κόπο: όλα τα πράγματα που χρειαζόμαστε ή επιθυμούμε εμφανίζονται αυθόρμητα. Εκεί δεν υπάρχει δικό μου ή δικό σου, αφού δεν υπάρχει προσκόλληση στην ιδέα της ιδιοκτησίας, αλλά ο, τι επιθυμούμε εμφανίζεται στα χέρια μας σαν ένα σύννεφο προσφοράς… και όλοι ακολουθούν τις διδασκαλίες του Μεγάλου Οχήματος. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν τον παράδεισο, που είναι η πηγή κάθε ευτυχίας και ευεξίας.
Εκεί ευωδιασμένοι άνεμοι φέρνουν βροχές λουλουδιών. Από τα δέντρα, τα ποτάμια, τα άνθη λωτού εμφανίζονται σωροί σύννεφων προσφορών γεμάτοι από μορφές, ήχους, μυρωδιές, γεύσεις και απτές επαφές ευχάριστες στις αισθήσεις και ένα πλήθος αμέτρητων θεοτήτων προσφοράς κάνει συνεχώς προσφορές. Αν επιθυμούμε μία κατοικία εμφανίζεται ένα παλάτι φτιαγμένο από πολύτιμα πετράδια, αν θέλουμε να κοιμηθούμε εμφανίζεται ένα εξαίρετο πολύτιμο κρεβάτι με πλήρη εξοπλισμό: στρώματα, σεντόνια, κουβέρτες και μαξιλάρια μεταξωτά. Από τα πουλιά, τα δέντρα, τα ποτάμια, προέρχονται μουσικές και τραγούδια που, όταν θέλουμε να τα ακούσουμε, αντηχούν τον ευχάριστο ήχο του Ντάρμα και, όταν δεν το θέλουμε πια, δεν φτάνουν στα αυτιά μας. Τα νερά των ρυακιών και των λιμνών είναι σαν νέκταρ και έχει πάντα τη θερμοκρασία που επιθυμούμε. Είθε να επαναγεννηθούμε σ' αυτόν τον παράδεισο που εκπληρώνει κάθε επιθυμία.
Σ' αυτό το παράδεισο ζει για αμέτρητες κοσμικές περιόδους χωρίς να περνάει στη νιρβάνα, ο τέλειος Βούδας Αμιτάμπα. Όλο αυτό το διάστημα, είθε να είμαστε εκεί για να τον υπηρετούμε. Έπειτα, την ημέρα που ο Βούδας Αμιτάμπα θα μπει στη νιρβάνα και τον διαδεχτεί ο Αβαλοκιτεσβάρα, για να διαδώσει την διδασκαλία του για τόσες κοσμικές περιόδους, όσες ισούνται με δύο φορές τον αριθμό των κόκκων της άμμου του Γάγγη, είθε να είμαστε αδιαχώριστοι από τον Αβαλοκιτεσβάρα και να κατέχουμε το Ντάρμα του. Ένα βράδυ αυτή τη διδασκαλία θα δύσει και το επόμενο πρωί, όταν ο Αβαλοκιτεσβάρα θα μπει στην νιρβάνα, θα εμφανιστεί το φως του Βούδα Πάλτσεκ Γκυάλπο, ευγενέστατο ανάμεσα στα φώτα όλων των Βουδών. Τότε, είθε να τον υπηρετούμε ως ακόλουθοι και να ακούσουμε τη διδασκαλία του. Εκείνος θα ζήσει εξήντα έξι χιλιάδες δισεκατομμύρια κάλπα. Για όλο αυτό το διάστημα, είθε να τον υπηρετούμε και να τον τιμούμε, και να κατέχουμε το σύνολο του Ντάρμα του, χωρίς να λησμονήσουμε τίποτα από τα λεγόμενά του. Όταν κι εκείνος θα περάσει στη νιρβάνα, η διδασκαλία του θα διατηρηθεί επί εκατόν ογδόντα τρία χιλιάδες δισεκατομμύρια κάλπα από τον Βατζραπάνι. Για όλο αυτό το διάστημα, είθε να παραμένουμε πάντα μαζί του. Έπειτα, όταν και ο Βατζραπάνι θα περάσει στη νιρβάνα, θα έρθει ο καιρός του Βούδα Ράπτου Τένπα, άρχοντα ενός γιγάντιου σωρού πετραδιών αρετής, και το μήκος της ζωής του και της διδασκαλίας του θα είναι παρόμοιο με αυτό του Αβαλοκιτεσβάρα. Για όλο αυτό το διάστημα, είθε να υπηρετούμε πάντα τον Βούδα αυτό, τιμώντας τον με τις προσφορές μας, και να κατέχουμε όλες τις διδασκαλίες του. Αμέσως μόλις θα φύγει από αυτή τη ζωή, είθε να φτάσουμε στη τέλεια και υπέρτατη Φώτιση σ' αυτόν τον παράδεισο ή σε μία άλλη αγνή χώρα και, έχοντας αποκτήσει τη Βουδότητα, είθε, σαν το Βούδα του Απεριόριστου Φωτός, να ωριμάσουμε και να απελευθερώνουμε όλα τα όντα που απλά και μόνο θα ακούσουνε το όνομά μας. Οδηγώντας τους με αμέτρητες προβολές και άλλες παρόμοιες φωτισμένες δραστηριότητες, είθε να πραγματώσουμε το όφελος των όντων με απεριόριστο τρόπο, αυθόρμητα και χωρίς κόπο.

Η ατελείωτη ζωή, αρετή, ποιότητες, σοφία και δόξα όλων των Τατάγκατα είναι συγκεντρωμένες στον Αμιτάμπα, τον Βούδα του Απεριόριστου Φωτός, το Απόλυτο Σώμα, τον Κατακτητή της Ατέλειωτης Ζωής και Σοφίας. Ο Βούδας Σακυαμούνι είπε ότι, εκτός από εκείνους για τους οποίους το κάρμα του παρελθόντος είναι ήδη πλήρως ώριμο, οποιοσδήποτε απαγγείλει το όνομά του Αμιτάμπα θα προστατευθεί από όλους τους κινδύνους: από αυτούς που προέρχονται από τη φωτιά, το νερό, τα δηλητήρια, τα όπλα, τα βλαβερά πνεύματα, τους κακούς δαίμονες, κλπ. Γι' αυτό το λόγο δοξάζω και απαγγέλνω το όνομά σου, ω Αμιτάμπα! Σε ικετεύω: προστάτεψέ με απ' όλους τους κινδύνους και απ' όλους τους πόνους, και ευλόγησέ με ώστε όλα να είναι πλήρως ευοίωνα.
Χάρη στην ευλογία των Βουδών που απέκτησαν τα τρία Σώματα τής Φώτισης, χάρη στην ευλογία της αλήθειας της αμετάβλητης έσχατης πραγματικότητας, και χάρη στην ευλογία της κοινής επιθυμίας της Σάνγκα, είθε αυτή η ευχή να πραγματοποιηθεί, ακριβώς ως έχει.

Τιμή στα Τρία Πολύτιμα Πετράδια:
ΤΕΓΙΑΤΑ ΠΕΝΤΣΑ ΝΤΡΙΓΙΑ ΑΟΥΑ ΜΠΟΝΤΑ ΝΑΓΙΕ ΣΟΧΑ !

Η νταράνι αυτή κάνει όλες οι ευχές να πραγματοποιούνται.

Τιμή στα Τρία Πολύτιμα Πετράδια:
ΝΑΜΟ ΜΕΝΤΖΟΥΣΙΡΙΓΙΕ / ΝΑΜΟ ΣΟΥΣΙΡΙΓΙΕ / ΝΑΜΟ ΟΥΤΤΑΜΑΣΙΡΙΓΙΕ ΣΟΧΑ

Λέγεται ότι, αν κάνουμε τρεις προστερνισμούς απαγγέλλοντας αυτή τη νταράνι, η αρετή των προστερνισμών μας θα πολλαπλασιασθεί εκατό χιλιάδες φορές. Οι καλύτεροι ασκητές ας κάνουν εκατό, οι μεσαίοι όσους μπορούν και οι κοινοί τουλάχιστον επτά!

Οι καλύτεροι ασκητές που θα απαγγέλλουν αυτή την ευχή κάθε μέρα χωρίς διακοπή, οι μεσαίοι ασκητές που θα την απαγγέλλουν κάθε μήνα ή κάθε χρόνο, και ακόμα και οι κοινοί ασκητές που θα την απαγγέλλουν μόνο τη στιγμή του θανάτου τους στρέφοντας το κεφάλι τους προς τη δύση και τον νου τους προς το Ντεουατσέν, απευθυνόμενοι στον Αμιτάμπα με τις παλάμες τους ενωμένες και έχοντας μία εμπιστοσύνη χωρίς διάσπαση, σ' αυτή τη ζωή θα απομακρύνουν τα εμπόδια και στην επόμενη θα επαναγεννηθούν χωρίς αμφιβολία στη Ντεουατσέν. Αυτό είναι το πνεύμα (νόημα) της Σούτρα του Αμιτάμπα, της Σούτρα της Παρουσίασης της Αγνής Χώρας, της Αθάνατης Τυμπανοκρουσίας του Άσπρου Λωτού και άλλων Ιερών Κειμένων. Συντάχθηκε από τον μοναχό Ράγκα Άσσυα: είθε να γίνει η αιτία της επαναγέννησης στη Ντεουατσέν για άπειρα όντα!

Βούδες και Μποντισάτβα κάθε χρόνου και κάθε κατεύθυνσης, σας παρακαλώ δώστε μου τη προσοχή σας!
Χαίρομαι για την ολοκλήρωση των δύο συσσωρεύσεων και προσφέρω στα Τρία Πολύτιμα Πετράδια όλη την αρετή που μπόρεσα να συγκεντρώσω στην διάρκεια των τριών χρονών. Είθε η διδασκαλία των Νικητών να αυξάνει και να απλώνεται παντού!
Αφιερώνω αυτήν την αρετή σε όλα τα όντα. Είθε να φτάσουν όλα στη κατάσταση ενός Βούδα!
Είθε όλες αυτές οι αρετές συγκεντρωμένες να ωριμάσουνε επίσης σ' εμένα. Είθε να καθαρίσω έτσι τα δύο πέπλα και να ολοκληρώσω τις δύο συσσωρεύσεις, να έχω μία μακριά ζωή χωρίς αρρώστιες, ν' αυξήσω τις εμπειρίες και τις πραγματώσεις μου, και να διατρέξω σε αυτή τη ζωή τα δέκα επίπεδα της Φώτισης. Και μόλις φύγω από αυτή τη ζωή, είθε να επαναγεννηθώ στη Ντεουατσέν και, έχοντας γεννηθεί εκεί, είθε να βγω από το άνθος του λωτού και, μ' αυτό το σώμα, να πραγματώσω τη κατάσταση του Βούδα. Έπειτα, έχοντας φτάσει στη Φώτιση, είθε να οδηγήσω για πάντα όλα τα όντα με τις προβολές μου!

ΣΑΜΑΓΙΑ ΤΖΙΑ ΤΖΙΑ ΤΖΙΑ

Αυτή η προσευχή είναι ένα τέρμα του Τούλκου Μίνγκιουρ Ντόρτζε.

Η μικρή προσευχή για την επαναγέννηση στο Ντεουατσεν

Ε ΜΑ ΧΟ !
Υπέροχε Βούδα του απεριόριστου φωτός, στα δεξιά σου είναι ο Κύριος της Μεγάλης Συμπόνιας, στα αριστερά σου ο Μποντισάτβα των Μεγάλων Δυνάμεων. Αμέτρητοι Βούδες και Μποντισάτβα σας περιβάλλουν. Εξαίσια χαρά και ευδαιμονία κυριαρχούν σ' αυτή η χώρα που ονομάζεται Σουκαβάτι (Ντεουατσέν).
Αμέσως μόλις φύγουμε από αυτή τη ζωή, είθε να γεννηθούμε εκεί, χωρίς να περάσουμε από άλλες ενδιάμεσες επαναγεννήσεις και, έχοντας γεννηθεί εκεί, είθε να αντικρίσουμε το πρόσωπο του Απεριόριστου Φωτός.
Βούδες και Μποντισάτβα των δέκα κατευθύνσεων, δώστε την ευλογία σας ώστε αυτή η προσευχή να πραγματοποιηθεί χωρίς εμπόδια, έτσι όπως είναι: ΤΕΓΙΑΤΑ ΠΕΝΤΣΑ ΝΤΡΙΓΙΑ ΑΟΥΑ ΜΠΟΝΤΑ ΝΑΓΙΕ ΣΟΧΑ !

Τα παραπάνω αποκαλύφθηκε από τον ίδιο τον Αμιτάμπα στον Τούλκου Μίνγκυουρ Ντόρτζε όταν ήταν δεκατριών χρονών, την έβδομη μέρα του τέταρτου μήνας της θιβετανικής χρονιάς του πετεινού της φωτιάς, στη διάρκεια ενός οράματος που είχε εκείνος με τον Βούδα και την συνοδεία του.

ΣΑΡΒΑ ΜΑΝΓΚΑΛΑΜ !

Ευχές!